Dizains

Interjera dizaina jaunais koncepts

Līdz ar 2022. gadu tirdzniecības centrā «Spice» sākti interjera atjaunošanas darbi. Projekta kopējās investīcijas sasniedz septiņus miljonus eiro, un to plānots pabeigt šā gada beigās.

«Tirdzniecības centram «Spice» šis ir ļoti nozīmīgs projekts. Lai izveidotu vispiemērotāko koncepciju, kas atbilst gan mūsu zīmola, gan klientu vērtībām, tajā ieguldīts daudz laika un resursu,» stāsta tirdzniecības centru «Spice» un «Spice Home» valdes locekle Marie Vaino. «Projekta mērķis ir radīt iedvesmojošu vidi. Veidojot koncepciju, vērsām uzmanību uz ikviena objekta ilgtspēju un dzīvotspēju, piešķirot katrai detaļai pievienoto vērtību. Katru projekta elementu izraudzījāmies, domājot par to, lai apmeklētāji tirdzniecības centrā justos patīkami. Telpas veidotas vizuāli pievilcīgākas, inovatīvajiem risinājumiem izmantoti ilgtspējīgi materiāli.»

Lielās pārmaiņas sevī ietver grīdas seguma nomaiņu, komunikāciju atjaunināšanu, lai tās pielāgotu augstākajām mūsdienu kvalitātes prasībām, un arī atsevišķu zonu izveidi, piemēram, ģimenes istabu, rotaļu laukumu un stila istabu. Dažādiem interjera dizaina elementiem tiks izmantoti vietējo mākslinieku darbi.

Jaunās koncepcijas izstrādāšanā iesaistīti vairāki savas jomas profesionāļi. Pamatkoncepcijas autors ir uzņēmums NStudio, un to tālāk attīstījušas stratēģiski radošās konsultantes Ilona Bogdane un Nora Gavare.

«Tirdzniecības centra «Spice» jaunais interjers veidots vietējo toņu gammā, ko raksturo svaigums, gaišums, siltums un dabīgums, kas mums kā nācijai un valstij ir sirdij tuvs. No pelēkiem un drūmiem toņiem distancējāmies. Īpaša uzmanība pievērsta apgaismojumam – tas paredzēts silts, lai radītu mājīguma un relaksācijas izjūtu,» stāsta tirdzniecības centra «Spice» stratēģiskā radošā konsultante un INTERIOR 11 interjera dizainere Ilona Bogdane.


«Rotaļlaukuma radīšanā lūkojām izdibināt, kāda ir vārda «rotaļa» būtība. Galvenokārt tas saistās ar priecīgām atmiņām par kopā pavadītiem brīžiem, tāpēc laukums veidots ne tikai bērniem, bet visai ģimenei. Tajā integrēsim Latvijas dabai raksturīgus dizaina elementus, piemēram, mīkstās mēbeles, kuru forma atgādina mūsu pludmalēm raksturīgos oļus,» stāsta tirdzniecības centra «Spice» stratēģiskā radošā konsultante un NŌR design dibinātāja, interjera dizainere Nora Gavare.

Projekta mērķis ir radīt iedvesmojošu vidi. Veidojot koncepciju, vērsām uzmanību uz ikviena objekta ilgtspēju un dzīvotspēju, piešķirot katrai detaļai pievienoto vērtību.

Marie Vaino, tirdzniecības centru «Spice» un «Spice Home» valdes locekle

Foto: publicitātes materiāli